Tuesday, April 12, 2011

UNTUK AHLI PAS SAHAJA tapi tak salah untuk dibaca



UNTUK AHLI PAS SAHAJA tapi tak salah untuk dibaca



Assalammualaikum sejak kali pertama diri ku mendengar lagu PAS tak lama dahulu diri terus tertarik...bersama -sama sahabat-sahabat bersama meniti impian agar malaysia menjadi negara islam dalam erti kata sebenar..serta mengidamkan sebuah negara yang membela nasib rakyat mengangkat kepentingan rakyat melebihi kepentingan diri ..54 tahun umat islam dan rakyat  malaysia menanti ini masanya kita berubah...bila lagi mulalah dari sekarang ...tetapkan kekuatan agar kita mampu menarik sokongan rakyat jelata tidak kira islam atau bukan islam ...PAS FOR ALL.....islam lah mampu selamatkan malaysia dari sebarang kerosakan..bagi mereka belum boleh terima PAS hmm diri ku nasihatkan ini masanya..undilah pakatan rakyat ..berilah kami peluang menunjukan kemampuan kami selamatkan malaysia dari kerakusan kuasa ...gunakan kuasa keramat rakyat bukan kepada perkauman sempit.tapi kebaikan masa depan kita semua nilailah dengan sebaik mungkin namun jika sahabat-sahabatku yang lain memilih yang lain sekali lagi fikir sebaik mungkin berfikir dengan bijaksana ......tapi ingat pilih bukan kerana kemewahan pembangunnan semata-mata pilihlah kerana keadilan,kebaikan yang bakal negara dan diri kita perolehi keadilan untuk semua.....akhir sekali bagi sahabat-sahabat seperjuangan marilah kita rapatkan barisan kita agar kita bersama-sama berjuangan bersungguh-sungguh.........berjihadlah wahai kaum muslimin walau susah menempuh cabaran......





Pesanan dari ketua penerangan pas pusat buat ahli sekalian;;;

Solat Hajat Seluruh Negara 14 APRIL 2011PDFCetakEmel
Ditulis oleh Ustaz Idris Ahmad   
TUESDAY, 12 APRIL 2011 23:10

Parti Islam Semalaysia PAS mengarahkan semua ahli seluruh negara melaksanakan solat hajat pada 14/4/2011 khamis malam Jumaat untuk kemenangan calon PAS dan Pakatan Rakyat di Sarawak.
Ini adalah jalan yang terbaik bagi pejuang agama Allah supaya Allah memberi kesejahteraan kepada calon Pas dan petugas Pas di Sarawak.


Kita perlu memohon kepada Allah semoga pintu hati pengundi  terbuka untuk menyokong perjuangan menegakkan keadilan dan menentang kezaliman.


Alhamdulillah petugas PAS dan PR menunjukkan komitmen yang tinggi untuk memastikan perubahan politik di Sarawak.


Semua penyokong PAS di seluruh negara mohonlah kepada Allah agar keselamatan petugas-petugas  Pas selamat menjalankan tugas sepanjang pilihanraya, InsyaAllah.


Nampaknya bunga-bunga kemenangan sudah nampak, penerimaan masyarakat tempatan walaupun berlainan agama dan budaya. PAS sudah tidak asing lagi kepada mereka, terutama generasi muda.


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...